خانه
درباره ما
تاریخچه
ساختار سازمانی
اخبار
انتشارات
یادداشت
مقاله
کتاب
اینفوگرافی
پادکست
رویداد و نشستها
روششناسی
همکاری با ما
همکاری با گروه پژوهش
همکاری با گروه پرسشگران ملت
همکاری به عنوان کارورز
همکاری با گروه آمار
تماس با ما
کلیپ
جستجو
جستجو
خانه
〉
انتشارات
〉
اینفوگرافی
Main
»
اینفوگرافی
ترتیب براساس:
تاريخ آخرين اصلاح
تاریخ انتشار
كليك
اتفاقی
گروه
نظرات
امتیازات
فاصله
تعداد بازدید (هفته گذشته)
تعداد بازدید (ماه گذشته)
تعداد بازدید (سال گذشته)
صعودي
نزولي
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نظر مردم درباره تاثیر تبلیغات سلبریتی ها)
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (یک سوم مردم هرگز واژه سلبریتی را نشنیدند)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (رقابت نزدیک شبکههای اجتماعی با صداوسیما)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (دیدگاه مثبت جامعه به توان دفاعی کشور)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نگرانی دو سوم از مردم درباره کمبود بنزین در آینده)
برخی از یافتههای مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نیمی از مردم کارهای اداری خود را به صورت حضوری انجام میدهند)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نیمی از مردم مهارت انجام کارهای اداری به صورت اینترنتی را ندارند)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (مقایسه میزان مراجعه و رضایت از دفاتر خدمات الکترونیک)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (یک سوم ایرانیها روزانه سه ساعت آنلاین هستند)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نارضایتی یک سوم مردم از سرعت اینترنت)
صفحه 1 از 2
ابتدا
قبلی
[1]
2
بعدی
انتها
آخرین اینفوگرافی ها
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نظر مردم درباره تاثیر تبلیغات سلبریتی ها)
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (یک سوم مردم هرگز واژه سلبریتی را نشنیدند)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (رقابت نزدیک شبکههای اجتماعی با صداوسیما)