خانه
درباره ما
تاریخچه
ساختار سازمانی
اخبار
انتشارات
یادداشت
مقاله
کتاب
اینفوگرافی
پادکست
رویداد و نشستها
روششناسی
همکاری با ما
همکاری با گروه پژوهش
همکاری با گروه پرسشگران ملت
همکاری به عنوان کارورز
همکاری با گروه آمار
تماس با ما
کلیپ
جستجو
جستجو
خانه
〉
انتشارات
〉
اینفوگرافی
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نظر مردم درباره تاثیر تبلیغات سلبریتی ها)
1404/1/20
بیشتر
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (یک سوم مردم هرگز واژه سلبریتی را نشنیدند)
1404/1/20
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (رقابت نزدیک شبکههای اجتماعی با صداوسیما)
1404/1/20
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (دیدگاه مثبت جامعه به توان دفاعی کشور)
1404/1/20
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نگرانی دو سوم از مردم درباره کمبود بنزین در آینده)
1404/1/20
بیشتر
برخی از یافتههای مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نیمی از مردم کارهای اداری خود را به صورت حضوری انجام میدهند)
1404/1/19
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نیمی از مردم مهارت انجام کارهای اداری به صورت اینترنتی را ندارند)
1404/1/16
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (مقایسه میزان مراجعه و رضایت از دفاتر خدمات الکترونیک)
1404/1/16
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (یک سوم ایرانیها روزانه سه ساعت آنلاین هستند)
1404/1/16
بیشتر
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نارضایتی یک سوم مردم از سرعت اینترنت)
1404/1/16
بیشتر
آخرین اینفوگرافی ها
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (نظر مردم درباره تاثیر تبلیغات سلبریتی ها)
برخی یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (یک سوم مردم هرگز واژه سلبریتی را نشنیدند)
برخی از یافته های مهم افکارسنجی ملت در سال 1403 (رقابت نزدیک شبکههای اجتماعی با صداوسیما)